Candidatul ideal

  • studii superioare;
  • amabil, cu bucuria de a vinde;
  • comunicativ, voce placuta si dorinta de dezvoltare;
  • invatare repida de lucruri noi si adaptare usoara la schimbari;
  • abilitati de persuasiune si vanzare;
  • abilitati de organizare si planificare;
  • orientare catre client si rezultate;
  • operare PC (MS Office) mediu sau avansat;
  • spirit de echipa;
  • perseverenta;
  • experienta in facturare folosind un software informatic – constituie avantaj;
  • permis de conducere Categoria B - constituie un avantaj;
  • experienta in vanzari directe sau vanzari prin telefon de minim 1 an (reprezinta avantaj experienta in activitati de call center sau vanzari in piata farma).

Descrierea jobului

  • contactarea telefonica a clientilor in vederea promovarii si informarii asupra ofertelor existente;
  • stabilirea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor de afaceri cu clientii existenti, dar si extinderea portofoliul de clienti;
  • promovarea ofertelor de produse preluand comenzile de la clienti;
  • abordarea telefonica cu regularitate a intreg portofoliul de clienti;
  • realizeaza rapoartelor specifice postului;
  • dezvoltarea permanenta a relatiei cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de business;
  • realizarea targetului de vanzari si indeplinirea altor obiective stabilite de catre managerul direct;
  • inregistrarea in sistemul CRM a detaliilor discutate cu fiecare client in parte;
  • emiterea facturilor fiscale in baza comenzilor si introducerea/corectia documentelor de receptie;
  • pregatirea comenzilor in vederea livrarii;
  • mentinerea evidentei documentelor.

Beneficii

  • Salariu si bonusuri atractive;
  • Bonuri de masa;
  • Oportunitati de dezvoltare profesionala;
  • Oportunitati de promovare;
  • Conditii de munca intr-un mediu linistit si placut;
  • Program de lucru 8 ore/zi de luni pana vineri, cu pauza de masa de 1/2 ora.