Picture for category Istoric
Istoric

Dux MD Pharma Solutions SRL a luat ființă în anul 2015, fiind primul pas realizat cu curaj și încredere pentru cei doi fondatori, cu o experiență profesionala bogată în domeniul pharma, care au pus bazele acestei companii. Dorința care a stat la baza formării acestui business a fost aceea de transparență, libertate și noutate prin actualizarea principiilor de lucru din companiile de profil prin implementarea ideilor venite din activitatea efectivă de lucru cu clientul, pacientul, partenerul sau chiar concurentul, combinând munca de birou cu cea de teren.

După o perioadă de organizare și structurare a obiectivelor, a bugetelor cât și negocierea parteneriatelor cu posibili furnizori, în 2016 au intrat în portofoliu doi furnizori din Regatul Unit și Germania. Indicațiile produselor se adresau către două arii de interes diferite:

 

  • testarea pieței cu produse inovative, la mare căutare în alte țări, cu indicație către masa populației, produs pentru prevenție împotriva virusurilor și bacteriilor (fiind introdus în România primul spray nazal ce putea fi administrat atât în nas cât și în gură, încadrat în categoria dispozitivelor medicale, cu o compoziție din ingrediente naturale, a cărui eficiență a fost demonstrată prin mai multe studii clinice, cu acțiune dublă de creare a unei bariere împotriva aderenței dar și un mecanism de eliminare, eficient împotriva mai multor tipuri de tulpini de virusuri – în zilele noastre ar fi fost un real succes, dacă și piață ar fi fost pregătită la vremea respectivă pentru un astfel de produs și pentru un astfel de principiu și concept, cel al prevenției);
  • pătrunderea către o piață de nișă, cea a clinicilor de FIV, cu produse ortomoleculare (în țări precum Germania, există chiar ramură a medicinei ortomoleculare ce studiază principiul de prevenție și tratament al afecțiunilor printr-un aport adevcat de micro și macronutrienți), ce au confirmat atât prin eficiență cât și prin deschiderea mai mare față de inovație a medicilor din această ramură a medicinei.

 

2017 și  2018 au fost ani în care adoptând un ritm de creștere încet și sigur, compania a reușit să își găsească un loc în piață, printre multe companii de profil și printre marile multinaționale cu bugete de marketing fabuloase dar și un număr mare de angajați. Am stabilit principii legate de modul de lucru, de echipă, de reacția consumatorului și de profilul acestuia cât și direcțiile în care compania să își îndrepte atenția.

Astfel, în 2019 am adăugat portofoliului de produse parteneri din Italia, Letonia, Suedia și Israel cu produse din arii precum Ginecologie și Urologie.

Picture for category Misiune
Misiune

Păstrăm aceleași principii care ne-au motivat în crearea companiei și anume: TRANSPARENȚĂ, LIBERTATE, NOUTATE și continuăm în direcțiile stabilite dar învățăm continuu că fiecare zi este o șansă să demonstrăm că suntem mai buni și din acest motiv diversificăm clar serviciile pe care le putem oferi partenerilor interesați de colaborări stabile și sustenabile, adaptate nevoilor acestora, prin oferirea de servicii calitative realizate de către personal specializat cu peste 30 ani experiență în domeniu. 

Picture for category Despre noi
Despre noi

În 2020, anul pandemiei cu SARS-Cov-2, a reprezentat anul finalizării aplicației de management a relației cu clienții și de accelerare a proceselor de digitalizare în cadrul companiei. Astfel, am reușit să ne adaptăm mai ușor noilor schimbări la care mediul economic și întreagă lume au fost supuși.

Acum, trecând într-o nouă etapă considerăm că fiecare proiect început și finalizat a fost un pas către maturizarea și creșterea stabilității companiei pe piața în care activează.