Candidatul ideal

  • studii superioare;

  • experienta de minim un an reprezinta un avantaj;
  • permis de conducere Categoria B - constituie un avantaj;
  • asumarea cu constiinciozitate a sarcinilor;
  • personalitate proactiva si gandire pozitiva orientata catre client;
  • abilitatea de a se focusa pe rezultate;
  • abilitati excelente de comunicare si prezentare;
  • limba engleza - nivel mediu;
  • cunostinte bune de utilizare PC (Internet, MS Office);
  • energic, dornic de dezvoltare profesionala, dedicat si loial;
  • abilitati de planificare si organizare a activitatii;
  • persoana capabila sa lucreze autonom si in echipa;
  • cunostinte minime de contabilitate primara;
  • experienta intr-un post similar sau lucru intr-un soft de Facturare constituie avanjat;

Descrierea jobului

  • preluare comenzilor telefonice cat si din mediul online, oferirea de informatii cu privire la produse;

  • gestionarea magazinului online si a platformei de marketplace;
  • relatia telefonica cu clientii, firmele de curierat;
  • Facturare, generare AWB-uri, pregatire colete;
  • mentinerea gestiunii prin introducere NIR-uri, Bonuri de Consum, Incasari in programul de Facturare-Gestiune;
  • alte activitati administrative;
  • mentinerea relatiilor furnizorii de consumabile;
  • gestionarea documentelor privind clientii;
  • urmarirea termenelor de plata scadente;
  • intocmirea rapoartelor si analizelor privind vanzarile produselor, solicitate de Managerul Direct;
  • indeplinirea oricaror altor sarcini trasate de superiorul direct.

Beneficii

  • desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe tinere;

  • posibilitatea de a invata lucruri noi;
  • posibilitatea de a lucra pe o piata dinamica si in expansiune;
  • dezvoltare personala si profesionala;
  • mediu de lucru dinamic, deschis, provocator;
  • in functie de rezultate;