Candidatul Ideal

  • Studii superioare finalizate, de preferință de profil (Marketing, Relații Publice, etc);
  • Organizare, atenție la detalii, sociabilitate, energie, creativitate, inițiativă și dinamism (capacitatea de a genera idei noi productive);
  • Bună cunoaştere a instrumentelor MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Aptitudini de comunicare verbală și în scris;
  • Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor;
  • Orientare către atingerea obiectivelor, capacitatea de coordonare și organizare a mai multe proiecte simultan respectând termenele;
  • Cunoștințe de limba Engleză mediu-avansat;

Avantaje:

  • Cunoștințe SEO, branding, experiență anterioară în marketing și online marketing Corel Draw, Photoshop;;
  • Experiență în marketing (online marketing, digital marketing, social media);
  • Cunoștințe și actuale a mediilor online de promovare (ex. social media, blogging, Facebook, Instagram, Youtube, Google, Google Analytics, E-mail Marketing, Marketing Afiliat, etc);

Descrierea jobului

  • Scrierea, editarea și corectarea textelor din materialele promoționale, ilustrații, etc.;
  • Comandă materialelor promoționale și coordonarea efectuării acestora;
  • Creșterea vizibilității conținutului social al companiei;
  • Identificarea de noi parteneri și dezvoltarea parteneriatelor pentru promovarea companiei;
  • Elaborează analize și rapoarte lunare și periodice;
  • Participă activ la implementarea strategiilor companiei;
  • Participă la elaborarea și realizarea campaniilor de promovare;
  • Participă la identificarea celor mai bune modalități de promovare online și offline a produselor companiei;
  • Asigură analiza pieței și monitorizarea competiției;
  • Ajută la gestionarea strategiei de marketing online (analizează poziția pe piață brandu-urilor companiei, identifică cele mai potrivite canale de comunicare, social media, etc.);
  • Implementează strategia de marketing a companiei;
  • Posibilitatea realizării materialelor publicitare în diverse programe de editare grafică;
  • Monitorizează poziția website-urilor companiei în motoarele de căutare, propune și implementează acțiuni de îmbunătățire;
  • Participă la realizarea studiilor de cercetare de piață (satisfacția utilizatorilor, impactul campaniilor de promovare, etc.);
  • Informează asupra modificărilor de comportament ale clienților, apariției de noi tendințe, acțiunile competitorilor etc.;
  • Oferă suport echipei în implementarea proiectelor derulate;
  • Procesează comenzile venite de la clienții persoane fizice;
  • Încarcă articolele în site-ul companiei;
  • Gestionează comunicarea cu clienții din mediul online și telefonic;
  • Traduce materiale promoționale și lucrează în PowerPoint;
  • Realizează machete în program de grafică sau are capacitatea și dorința să învețe programele specifice;
  • Gestionează stocul de promotionale și mostre;
  • Prelucrează rapoarte în Excel utilizând informații și din programul de facturare-gestiune al companiei;
  • Menține evidența documentelor pe care le prelucrează și procesează;
  • Sprijină colegii din departamentul de marketing în vederea realizării sarcinilor comune;
Beneficii
  • Salariu motivant cu perspectiva de creștere și bonusuri pentru performanță;
  • Stabilitate, siguranța locului de muncă și mediu de lucru plăcut;
  • Lucru într-un colectiv ambițios și profesionist;
  • Program de lucru: 5 zile pe săptămână, 8 ore/zi;
  • Libertate de creație și perspectivă în dezvoltare profesională;
  • Laptop și telefon de serviciu.