Realizarea operatiunilor cu caracter comercial prin care se introduc in tara produse provenite de la producatori de renume din Uniunea Europeana sau din afara Uniunii Europene, se realizeaza de catre personal specializat, in urma verificarii documentelor de provenienta a produselor selectate, a furnizorilor dar si al calitatii produselor.
Servicii de calitate conform standardului ISO 9001:2015, realizate în parteneriat cu companii ce își desfășoară activitatea după standarde internaționale, cu depozite amenajate conform cerințelor GDP și în conformitate cu normele internaționale, având certificările necesare pentru depozitarea tuturor categoriilor de produse farmaceutice și parafarmaceutice dar și distribuție internă conform cerințelor producătorilor, inclusiv posibilitatea de transport cu temperatura controlată (15-25oC, 2-8oC, 8-15oC).
Serviciile de marketing sunt complexe și cuprind următoarele activități:
*se pot oferi suplimentar servicii de: consultanță și mentenanță
Serviciul de promovare și vânzare se realizează în două moduri, prin contact direct cu medicul/farmacistul căruia Reprezentantul medical sau Reprezentantul de vânzări îi promovează și vinde produsele dar și de la distanță prin telefon, moment în care operatorul telesales cumulează activitatea de promovare și vânzare prezentând unei baze de date de aproximativ 2500 farmacii (reprezentand apx 30% din totalul farmaciilor din România) ofertele lunare sau noutățile din portofoliu.
Personal cu experiență în domeniul înregistrării sau notificării produselor cât și a obținerii autorizațiilor necesare ANMDMR pentru activități de comercializare și prestări servicii.