Publicat pe

Sfaturi pentru femei…

Sfaturi pentru femei…

Scris de Dr. rer. nat. Birgit Wogatzky

Toate se leagă

Ovocitele tale sunt în corpul tău de când te-ai născut și au sărbătorit cu tine fiecare aniversare. De asemenea, ele au participat la tot ceea ce s-a întâmplat cu corpul tău, din păcate se includ și toate acele mici „păcate” (fumat, alcool, cafea). Atât binele, cât și răul, toate contribuie și influențează calitatea ovocitelor.my-fertility-blog.com/author/m-schnitzer

Prin urmare, este important să faceți alegeri sănătoase cu mult înainte de sarcină. Opriți fumatul și consumul de droguri și reduceți consumul de cafea și alcool, deoarece vă pot diminua șansele de a concepe. Încercați și evitați situațiile extrem de stresante atunci când este posibil. Dormiți suficient, faceți exerciții regulate și mențineți un IMC sanatos, toate acestea vor avea un efect pozitiv asupra fertilitatii. Nutriția are un impact major asupra fertilității.

 Fertilitate și dietă

Cercetările recente au arătat că există o gamă largă de opțiuni privind dieta care sunt benefice pentru fertilitatea dumneavoastră:

– evitați grăsimile, care se găsesc în orice produs ce conține ulei vegetal hidrogenat, cum ar fi multe margarine solide, produsele de patiserie și alimentele fast food

– mâncați mai multe grăsimi nesaturate, conținute, de exemplu, în uleiuri vegetale premium, uleiuri de măsline, nuci și pește gras cum ar fi tonul, somonul sau heringul

– mâncați mai multe proteine vegetale (gândiți-vă la legume și nuci) și mai puțin la proteinele de origine animală

– când vine vorba de carbohidrați, alegeți produsele cu un indice glicemic scăzut (produse din cereale integrale), made ex. orez alb, cartofi sau pâine albă

– consumați în fiecare zi una până la două porții dintr-un produs lactat. Constatările recente ale Studiului american de asistență medicală sugerează foarte puternic că acest lucru are un efect benefic asupra fertilității

– asigurați-vă că obțineți suficient fier (fructe, legume, fasole) – carnea roșie nu este recomandabilă

– hidratați-vă: apa este ideală, cafeaua, ceaiul și alcoolul în cantități moderate nu vor face nici un rău, dar încercați să evitați sucuri

Vitamine importante

De mult timp se știe că acidul folic joacă un rol crucial pentru dezvoltarea sănătoasă a copilului. Lipsa acidului folic a fost asociată cu deformări cum ar fi spina bifida (coloana vertebrală) și altele. În plus, există o gamă largă de alte vitamine și micronutrienți care s-au dovedit a contribui la concepție și sarcină sănătoasă.

Fertilovit® F

Dacă vă este dificil să vă mențineți obiceiurile alimentare sănătoase în viața de zi cu zi, ați putea alege un supliment potrivit pentru a vă asigura că organismul dumneavoastră obține toți micronutrienții de care are nevoie. Produsele Fertilovit®F sunt suplimente alimentare care conțin acid folic in doze foarte ridicate, precum și o gamă completă de vitamină și minerale preconcepționale în doar o capsulă pe zi. Pentru cei cu cerințe nutriționale speciale, seria Fertilovit® oferă o gamă de produse dietetice speciale destinate să satisfacă nevoile femeilor cu tiroidită autoimună, endometrioză și sindromul ovarului polichistic.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *