Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate, de preferință de profil (Marketing, Relații Publice, etc);
  • Minim 2 ani experiență în marketing (online marketing, digital marketing, social media);
  • Organizare, atenție la detalii, sociabilitate, energie, creativitate, inițiativă și dinamism (capacitatea de a genera idei noi productive);
  • Bună cunoaştere a instrumentelor MS Office (Word, Excel, Power Point), Corel Draw, Photoshop;
  • Cunoștințe avansate și actuală a mediilor online de promovare (ex. social media, blogging, Facebook, Instagram, Youtube, Google, Google Analytics, E-mail Marketing, Marketing Afiliat, etc);
  • Aptitudini de comunicare verbală și scris;
  • Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor;
  • Orientare către atingerea obiectivelor, capacitatea de coordonare și organizarea mai multor proiecte simultan respectând termenele;
  • Avantaje: cunoștințe avansate SEO, branding, experiență anterioară în marketing și online marketing;
  • Cunoștințe de limba Engleză mediu-avansat;

Descrierea jobului

  • Menținerea vizibilității brandului prin diferite campanii și evenimente;
  • Scrierea, editarea și corectarea textelor din materialele promoționale, ilustrații, etc.;
  • Comandă materialelor promoționale și coordonarea efectuării acestora;
  • Plasarea și monitorizarea blocurilor de publicitate pe rețele sociale;
  • Creșterea vizibilității conținutului social al companiei;
  • Identificarea de noi canale de promovare și vânzare;
  • Prospectarea pieței și atragerea de noi clienți;
  • Identificarea de noi parteneri și dezvoltarea parteneriatelor pentru promovarea companiei;
  • Propune, implementează și monitorizează campanii de marketing și vânzări;
  • Elaborează analize și rapoarte lunare și periodice pentru realizarea campaniillor;
  • Identificarea și încheierea de parteneriate cu blogeri, influenceri, persoane publice în vederea desfășurării campaniilor agreate;
  • Participă activ la dezvoltarea strategiilor companiei;
  • Participă la elaborarea și realizarea campaniilor de promovare (concepe mesaje, realizează materiale de promovare);
  • Participă la identificarea celor mai bune modalități de promovare online și offline a produselor companiei;
  • Asigură analiza pieței și monitorizarea competiției;
  • Ajută la gestionarea strategiei de marketing online (analizează poziția pe piață brandu-urilor companiei, identifică cele mai potrivite canale de comunicare, social media, etc.);
  • Implementează și verifică respectarea strategiei de marketing a companiei;
  • Monitorizează derularea și rezultatele acțiunilor de promovare și marketing, evaluând realizările față de obiectivele stabilite;
  • Realizează materiale publicitare în diverse programe de editare grafică;
  • Creează conținut publicitar pentru diversele necesități ale departamentului de marketing;
  • Monitorizează poziția website-urilor companiei în motoarele de căutare, propune și implementează acțiuni de îmbunătățire;
  • Realizează studii de cercetare de piață (satisfacția utilizatorilor, impactul campaniilor de promovare, etc.);
  • Informează asupra modificărilor de comportament ale clienților, apariției de noi tendințe, acțiunile competitorilor etc.;
  • Oferă suport echipei în implementarea proiectelor derulate;

Beneficii

  • Salariu motivant cu perspectiva de creștere și bonusuri pentru performanță;
  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
  • Stabilitate, siguranța locului de muncă și mediu de lucru plăcut;
  • Lucru într-un colectiv tânăr, ambițios și profesionist;
  • Program de lucru: 5 zile pe săptămână sau part-time;
  • Libertate de creație și perspectivă în dezvoltare profesională;
  • Laptop și telefon de serviciu.